Den nakna sanningen

Här visas ingen dagens outfit för jag har ingen. Om jag hade en dagens outfit så skulle jag nog ändå inte blogga om den. Det är mer intressant vad som finns under ytan. Fast för vem. Varför bloggar jag? Jag vet inte. Jag har just börjat och varför jag ens började vet jag inte riktigt heller. Antagligen för att jag inte klarar av att hålla ordning på mitt anteckningsblock men har ett behov av att skriva av mig. 

En gång i tiden skrev jag dikter. De handlade mycket om hjärta och smärta och jag läste Ulf Lundell. Sedan började jag läsa Sidney Sheldon och det har min dotter också börjat göra nu. Sedan kom en massa år då jag sökte en identitet och läste mycket om allt möjligt. Jag valde aldrig böcker systematiskt utan det blev lite vad som dök upp och vad som fångade mitt intresse. 

Här på nätet hittar jag människor som är så otroligt duktiga på en eller flera saker. Det är det som det svåra att hitta sin nisch sedan är det bara att streta på så blir man bra även om alla inte blir bäst. 

Min blogg måste vara den spretigaste i hela världen. Den har inte ens en Out fit. Fast jag håller på att jobba på en bild som ska profilera min blogg. Det komer så smångingom. Bara jag inte tröttnar för då blir det inte alls. Och blogga är ju inte något jag behöver göra... just nu gör jag det bara ändå.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0